Monday, August 24, 2009

Padah urut zakar



Salah urut kemaluan jadi lebam, bengkak

Kes Satu
Seorang lelaki berusia awal 40-an dikejarkan ke hospital selepas mengadu zakarnya bengkak. Lebih teruk, lelaki ini yang dipercayai menemui tukang urut kononnya mahu mengatasi masalah zakarnya lembik, tidak boleh membuang air kecil malah saluran kencingnya cedera akibat urutan pada zakar.
Zakar lelaki ini bukan saja bengkak malah memiliki tanda lebam dan biru. Akibatnya, lelaki ini hidup dengan tiub getah bagi membuang air kecil selama tiga minggu selain diberi ubat menghilangkan bengkak pada zakar.
Kes Dua

Seorang lelaki meraung kesakitan apabila kedua-dua buah zakarnya bengkak. Bukan saja bengkak, warna kerandut zakar juga berubah hitam hingga doktor sendiri mengaku tidak pernah berdepan pesakit seperti ini.
Kes Tiga
Seorang lelaki berusia awal 30-an mengadu sukar mendapat ereksi apabila bersama isteri. Lelaki ini mengaku mendapatkan khidmat urut batin tetapi nampaknya masalahnya masih belum juga diatasi.
Tidak tertahan lagi, lelaki ini bertemu doktor. Rupa-rupanya tekanan dan masalah yang berlaku dalam hubungannya bersama isteri menjadi punca lelaki ini tidak terangsang setiap kali bersama isteri.

0 comments: